INES Manual

February 18, 2017

http://www.fanc.fgov.be/GED/00000000/1500/1545.pdf

One Response to “INES Manual”

  1. hanna fagerudd said

    Hei!
    En pystynyt lähettämään sinulle tämän blogin kautta mitään viestiä, joten yritän lähestyä sinua näin kommenttikenttien kautta. Anteeksi tämä hiillostukeni, mutta minulle asia on tärkeä.
    Olen kirjoittamassa graduani helsingin yliopiston teologisessa tiedekunnassa, ja Juho Uoti sivuaa tutkimusaihettani. Olen mielenkiinnolla lukenut blogiasi, ja aavistelen, että sinulla olisi Juho Uotin jäämistö hallusasi. Minulla olisi sinulle muutama kysymys, jos vain ehtisit vastata.
    Nöyrimmästi pyytäisin siis sinua lähettämään minulle sähköpostia osoitteeseen. hanna.fagerudd@helsinki.fi, niin pääsisimme yhteyksiin.
    Ellet halua ottaa yhteyttä, voisitko vastata tähän viestiin niin ymmärrän lopettaa yritykseni saada tietää Juho Uotista enemmän.
    Talvisin terveisin
    Hanna Fagerudd

Comments are closed.

Leabright's Blog

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

